Subject: FW: JUSTDIGI x FKS/DE kohtumine
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 7 Apr 2025 12:17:32 +0300

From: Marki Tihhonova-Kreek <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 2, 2025 8:22 AM
To: Kristiina Krause - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Maria Heinsar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Rannar Park <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: JUSTDIGI x FKS/DE kohtumine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan seoses Saksa kõrgemate riigiametnike delegatsiooniga Eestisse.
Nortal teeb selle delegatsiooni Eestisse toomisel e-Eesti esitluskeskusega
(cc real) koostööd ning aitab programmi koostada. Delegatsiooni nimekiri
on lisatud ning nende huviks on tutvuda Eesti innovatsiooniga avalikus
sektoris, sh Eesti e-riigi lahendustega.

Delegatsioon sooviks kohtuda ka JUSTDIGIga/teie ministeeriumi esindajaga,
et saada ministeeriumi vaade Eesti digiloo viimastest arengutest. Loodan,
et see on võimalik. Ajaliselt pakuksime kohtumiseks 12. maid kl
15.00-16.00 e-Eesti esitluskeskuses Ülemiste City’s. Kohtumine võiks
toimuda asekantsleri või valdkonna juhi tasemel.

Loodan, et olete valmis selle delegatsiooniga kohtuma. Andke palun teada,
kas pakutud ajaaken sobiks ja kes teie poole kohtuja oleks. Delegatsioon
on Eestis ajavahemikul 12.-16. mai – kui pakutud kellaaeg ei sobi, siis
saame kindlasti ka teisi päevi mõelda ja kohtumisi ümber tõsta. Küsimuste
ja täpsustusvajaduste korral vastan meeleldi.

Tänades

Marki

Marki Tihhonova-Kreek

Global Head of Smart Government

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 Lõõtsa 6, Tallinn, Estonia

+372 5089 776

 <https://www.linkedin.com/company/nortal>

 <https://www.instagram.com/nortalglobal/>

 <https://www.facebook.com/Nortal/>

 <https://www.twitter.com/NortalGlobal>

 <https://www.nortal.com/>

Tere,

Kirjutan seoses selle aasta Tallinn Digital Summitiga. Oleme ettevõttena
taas üritust toetamas ja sel aastal suuremalt kui varem. Aga käesolev kiri
ei puuduta seda toetust, arutame seda alles RKKga, vaid laiemat pilti
Eesti digisuhete jaoks TDSi külastavate riikidega tervikuna. Nimelt on
saatkonna ja EIS hea töö ning mitmete kõrgetasemeliste visiitide järelmina
Schelwig-Hosteini liidumaal tekkinud praktiline soov võtta kasutusele
Eesti X-tee. Oleme selle tulemuse nimel ka ise palju tööd teinud, kuivõrd
Nortal on Saksamaal oma kontoritega erinevates liidumaades suurelt kohal.
Sellest otsusest avaneks Eesti ettevõtete jaoks, kes Saksa turul tegevad
on või selles suunas vaatavad, kindlasti palju võimalusi.

Palume MKMi ja Justiits- ja Digiministeeriumi toetust sellele, et selle
liidumaa digiminister külastaks Eestit, soovitavalt Tallinn Digital
Summitit. Oleme esialgselt ministri kabinetiga tema saadavust selleks
ürituseks testinud ning S-H digiminsitril ja tema meeskonnal on selleks
valmidus olemas. Edasi liikumiseks on Scwelsig-Hosteini digiministril ja
tema meeskonnal soov minna kõnesse TDS korraldustiimiga/RKKga. Palume
praktilist toetust, et see kõne asap toimuks ja Sswelsig-Hosteini
digiminsiter kutsutaks sel aastal TDSile.

Suur tänu,

Marki

5089776

Marki Tihhonova-Kreek

Global Head of Smart Government

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 Lõõtsa 6, Tallinn, Estonia

+372 5089 776

 <https://www.linkedin.com/company/nortal>

 <https://www.instagram.com/nortalglobal/>

 <https://www.facebook.com/Nortal/>

 <https://www.twitter.com/NortalGlobal>

 <https://www.nortal.com/>